2014. november 23., vasárnap

Brownies - Stahl Judit féle 35 perces

A héten beszereztem (mindössze 1000 Ft-ért) Stahl Judit Gyorsan, valami finomat! c. könyvét 35 perces ételekkel.
Mivel Stahl Judit benne van abban a 3 "sztárszakácsban", akiknek a receptjeiben vakon megbízom, gyorsan ki is próbáltam 2 receptet.
Nemcsak hogy nagyon finom volt mindkettő, de valóban megvolt 35 perc alatt. :)

Ezt a brownies-t csak fél adagból készítettem el, no nem azért, mert féltem a végeredménytől, hanem mert mindössze 5 dkg étcsoki volt itthon. Egy aprócska tortaformában készítettem el, 6 szeletke lett belőle, és azonnal elfogyott. :)



Hozzávalók ( a teljes adaghoz):

  • 10 dkg étcsoki
  • 10 dkg liszt
  • 10 dkg cukor
  • 2 dkg cukrozatlan kakaópor
  • fél tk sütőpor
  • 2 tk neszkávé 1 kanál langyon vízben feloldva
  • 2 nagy tojás
  • szűk 1 dl semleges ízű olaj
  • 1 marék dióbél
  • 1 tk vaj (a tortaforma kikenéséhez)


A sütőt előmelegítjük 175 fokra.
A diót felaprítjuk, vagy mozsárban megtörjük. A csokit apróra vágjuk.
Egy fodros szélű, 24 cm átmérőjű tortaformát kikenünk vajjal.
A csokit, lisztet, cukrot, kakaóport és a sütőport elkeverjük.
Egy másik tálban összekeverjük a tojást, a feloldott neszkávét, és az olajat.
A két tál tartalmát alaposan összekeverjük, belesimítjuk a formába, megszórjuk a tetejét a dióval, majd 18-20 perc alatt készre sütjük (nem szabad túlsütni, akkor jó, ha a tűpróba során kicsit még ragad a közepe).







5 megjegyzés:

Monika írta...

Nyelek nagyokat!!! :)

Vanilin írta...

Ditti! Ez nagyon jól néz ki, finom lehet! :)A Stahl-féle recepteket én is szeretem.

Okki írta...

Hú, de guszta! Nagyon tetszik, viszem is a receptet engedelmeddel. ;)

Ditti írta...

Köszi lányok, valóban nagyon-nagyon finom! Én alapvetően nem is vagyok oda a nagyon csokis dolgokért: az első brownie-m, amit készítettem, és úgy voltam vele, Ádám kedvére sütöm, én csak meg fogom kóstolni, de nem-bírtam-abbahagyni. :) Persze Okki, vidd csak bátran! :)

Unknown írta...

Szeretettel köszönöm ez nagyon fincsi lett .Bátran süssétek ,szuper recept .❤

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...