2013. április 23., kedd

Bölcsesség :)

Amikor az ember lánya a sírás határán van egy sajnos sikertelen, de annál fájdalmasabb bölcsességfog eltávolító műtét után...
Amikor tudja, meg kell ismételni, és az még fájdalmasabb lesz...
Amikor elfelejt előző nap jégkockát készíteni, ezért fagyasztott borsóval jegeli a száját...

...akkor egyszer csak díjat kap.
És mosolyt csal a zsibbadt, zöldborsós arcára.
Mert olyan bloggerinától jött, akiről nem is sejtette, hogy így kedveli a blogját.
Mert díjat kapni jó, még akkor is, ha sokan nem szeretik a blogolók közül.
Mert úgy érzi, ez egy őszintén átadott díj, aminek nagyon-nagyon örül!

Kedves Annaliz, nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám, és díjaztad a blogom!



Én most négy blognak tehát továbbadom, de egy picit mindannyiótoknak küldöm, akiket követek és akik engem követtek! :)

Szabályok:
1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat.
2. Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a feliratkozott rendszeres olvasók száma.
3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott 4 blogon a díjazásról.

Választásom a következő blogokra esett:

A mi kis életünk nemcsak azért kapja a díjat, mert nagyon kedvelem, hanem mert az őszinteségét külön is díjazni szeretném. Ez a blog nem akar fellengzős, negédes, műanyag lenni, a valóságról szól, a hétköznapokról, Anikóról, férjéről a gyermekeikről, barátaikról, rokonaikról. Szókimondó, őszinte, életszagú minden egyes sora!

Az Ovivarázs egy olyan blog, amit egyszerűen nem lehet nem szeretni, annyira bájos, ötletes, igazi óvónénis, színes és egyedi ötletekkel teli! És amikor a blog írójától, Mártitól képet kaptam a blogomról elkészített pásztortarhonyáról, akkor végleg belopta magát a szívembe! :)

Belli nemrég indult blogja, az Ablakom különösen fontos számomra, hiszen a szomszédját már régóta ismerem! ;) Ajánlom mindenkinek, aki szereti a könnyen megvalósítható, nagyszerű kreatív ötleteket, és aki szeret (és jobb esetben tud is) horgolni! És igaz ritkábban, de felkerülnek csudajó receptek is a kreatív ötletek közé!

Emerencia blogja hasonlóan Belliéhez nagyon kreatív, nagyon horgolós és időközönként finom receptekkel megtűzdelt. Nagyon kedvelem, mert nagyon szép dolgok kerülnek ki Emerencia, kislánya és az ovisai kezei közül. Az Ici-pici nagy örömök olvasása minden olvasónak valóban örömet okoz!

És a mai bölcsesség: nincs az a rakoncátlan bölcsességfog, ami elrontsa a kedvünk, ha olyan kedves embereket ismerhetünk (akár csak virtuálisan is), akik ezeket a blogokat írják! ;) És ez vonatkozik minden blogra, amit követek! :)

9 megjegyzés:

Gonda Hajnalka írta...

Drága Ditti! Elsőnek gratulálok! Mindig jó érzés kapni, mint adni...! Nagyon megérdemled és nagyon egyetértek veled a tovább adásban is, mert szintén jó helyre és jó emberekhez kerülnek! Ráadásul micsoda örömöt csalsz az arcukra!

Remélem azért, hogy a te bölcsességed" is kezd begyógyulni! Jobbkor nem is jöhetett volna a meglepetésed!

Puszi és mielőbbi gyógyulást neked!!!

Anikó írta...

KÖszönöm szépen!:-) Nagyon, nagyon örültem neki!:-)))
És jobbulást Neked!

Díjhoz pedig gratulálok!!!

Éva írta...

Gratulálok a díjadhoz!

Horváth Emerencia írta...

Ez nem igaz! Igazán óriási meglepetés,kedves Ditti! Kíváncsian olvastam a bejegyzésedet, szomorúan kezdtem, azután szebb és szebb dolgokat olvastam, elértem a díjazottakhoz, örvendtem Neked, meg Bellynek, meg Ovivarázsnak és... mit olvasnak szemeim Ici pici nagy örömök, hááát ez óriási meglepetés, mosolyt csaltál arcomra, borús volt az idő nálunk, hamarosan, "kisütött a napocska, neked köszönhetően:)!
Gratulálni szeretnék, gyógyulást kívánok és nem utolsó sorban KÖSZÖNÖM!

Belli írta...

Jöttem,amint olvastam a megjegyzésedet nálam(és a szomszédom is gratulált telefonon..:))) és mit találok??!!Annyira de annyira megleptél és annyira boldog vagyok!!!!!Nem is nagyon jutok szóhoz(ami nálam azért elég ritka dolog:))Én még sosem kaptam ilyen szép elismerést és ajándékot senkitől!NAGYON KÖSZÖNÖM NEKED!!!!
Természetesen szívből gratulálok Neked a díjhoz,MEGÉRDEMELTEN kaptad:))
Puszillak és még egyszer KÖSZÖNÖM:)))

Belli írta...

Majdnem elfelejtettem...mielőbbi jobbulást kívánok Neked!!!!Puszi

Ditti írta...

Nagyon örülök, hogy sikerült örömet okoznom nektek, és én is köszönöm a kedves szavaitokat!!! :) Igyekeztem olyanoknak adni a díjat, akiket nem csak nagyon kedvelek, de még nem kaptak ilyesfajta elismerést (tőlem). :).
Holnap mindenkinek egyesével is válaszolgatok, de most a kataflánnal, az újdonsült jóbarátommal próbálom túlélni a napot...Szörnyű. Az ellenségemnek se... :(

Névtelen írta...

Kedves Ditti!
Nagy meglepetést okoztál, nagyon-nagyon boldog vagyok és köszönöm!!!:)))
(A blogomon bővebben írtam Neked!)
Jobbulást kívánok!!!!!!!!!!!!!!!!

Ditti írta...

Flóra: jajj, nagyon aranyos vagy! :) Neked csak azért nem küldtem, mert már kaptál egyszer tőlem,és most másokat is szerettem volna megörvendeztetni, de ugye tudod, hogy a Te blogod nálam az 1. helyen áll? (de tényleg!) :)
Köszi a jókívánságokat, sajnos tegnaphoz képest semmi javulás, kataflán nélkül nem tudok létezni. :(
Anikó: köszönöm, és nagyon örülök, hogy örömet tudtam neked okozni! :)
Éva: köszönöm! :)
Emerencia. NAGYON örülök, hogy így örülsz!!!! :)))
Belli: Köszönöm, és nagyon szívesen, nem is volt kérdéses, hogy neked is küldöm a díjat! :)))
Ovi Varázs: KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...